FAQ
1. Cum urmăresc stadiul comenzii
În contul dumneavoastră puteți urmări procesul în care se află o comandă pe întreaga perioadă, de la plasare până la livrare.
În momentul alocării comenzii către un consultant de vânzări vi se va trimite un e-mail pe adresa folosită la înregistrare, pentru a putea ține legătura și a ști în permanență starea comenzii.
2. Livrarea comenzilor
Produsele comandate se livrează în toată țara, prin intermediul firmei de curierat GLS sau Urgent Curier în maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii de către consultantul de vânzări.
3. Modalitate de plată
Plata cu numerar, ce se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul firmei de curierat. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri la domiciliu, plata se va face către agentul care efectuează livrarea.
4. Informare și suport
Departamentul nostru vă oferă suport pentru orice situație apărută în relația dumneavoastră cu site-ul nostru, atât telefonic cât și pe Messenger sau Skype.
Pentru informații suplimentare despre produse sau eventuale întrebări sau modificări la comandă, puteți folosi formularul de contact, ne puteți contacta pe telefonul mobil sau puteți folosi conturile noastre de messenger (sculelemn), skype (sculelemn).
5. Retururi de produse
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000 în cazul în care nu corespund cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 30 zile calendaristice de la primire, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără să fi fost uzate. Acceptăm totuși și produsele ce au fost încercate în producție, utilizate o singură dată, fără a fi uzate sau deteriorate. Contravaloarea produselor returnate se va recupera în maxim 30 de zile calendaristice. În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 30 de zile de la primirea produsului de către compania noastră. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de firma noastră.
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugam sa semnalați cât mai curând, pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de compania noastră.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, ascuțiri sau care au fost uzate. Pentru coletele ce prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.
Produsele, nu se pot returna decât în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (chitanța, factura, specificații tehnice). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor (chei , plăcuțe de schimb, etc) produsului atrage imposibilitatea returnării, iar Technowood SRL, nu poate fi făcută răspunzătoare.
6. Renunțare la comandă
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Această clauză se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.