Politica de returnare

Daca produsul nu este conform cu specificațiile de pe site, nu sunt funcționale, coletele prezintă deteriorări, sau produsele v-au fost livrate greșit, le puteți returna gratuit.

Fiecare dintre noi poate greși la un moment dat, indiferent de cate masuri de precauție ne-am lua. Știm de asemenea că e posibil că la un moment dat să facem o alegere mai puțin inspirată. Acum puteți sta liniștit. Aveți posibilitatea să ne trimiteți produsele comandate înapoi într-un termen maxim de 30 de zile de la cumpărare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Noi îți vom da banii înapoi integral, sau îți vom trimite alte produse, în funcție de dorința dumneavoastră. Totul pe cheltuiala noastră.

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000 în cazul în care nu corespund cerințelor sale. Conform legii, produsele se pot returna în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, dar noi am extins perioada de returnare la 30 de zile calendaristice. Produsele trebuie returnate în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără să fi fost uzate. Contravaloarea produselor returnate se va recupera în maxim 30 de zile calendaristice.

Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de Technowood SRL.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând, pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Technowood SRL.

Dacă se dorește returnarea contravalorii produsului, noi vă înapoiem integral suma de bani.

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, ascuțiri sau care au fost folosite și uzate.

Pentru coletele ce prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam să refuzați recepția lor.

Produsele, nu se pot returna decât în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (chitanța, factura, specificații tehnice). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor (chei , plăcuțe de schimb, etc) produsului atrage imposibilitatea returnării, iar Technowood SRL, nu poate fi făcută răspunzătoare.

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala firmei SC Technowood SRL, prin Urgent Curier.

Procedura de returnare:

În cazul in care dorești să returnezi un produs, te rugăm sa urmezi următorii pași:

1. Scrieți-ne în secțiunea " Contact " motivul returnării.

2. Este obligatoriu să trimiteți produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, factură și chitanța. Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului.

3. După ce ați efectuat acești pași te rugăm să expediezi produsul, prin Urgent Curier la adresa SC Technowood SRL, Str. Str Carpaților nr 60 , Platforma Industriala Metrom, Hala Sculărie, Brașov, jud Brașov, Cod:500269, precizând pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.

Renunțarea la comandă:

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.